Sunday, March 14, 2010

Jangan Tanya Results Aku, Jangan Tanya..

Tapi kalau nak tanya jugak, its 8A 1B. jgn tanya apa yg B....its add maths

Okay dah habis cerita.Tnak open stori pasal spm pun but as it's the in thing to talk about skarang ni so terpaksalah aku membuka bicara dengan ucapan alu aluan yang berunsurkan spm.Untuk kebaikan kita bersama jugak ye tak?

Dah usah mengarut, jom kembali ke jalan yang lurus.Sepertimana yang rakan rakan dan musuh musuh manja ketahui, saya baru sahaja selesai berkhidmat untuk najib.Di sarawak if you need to know la


I've been there, done everything they told me to do, fell in love ehem ehem, makan, tido, masuk hutan, tembak 20 kali, get myself a few cuts, dan fly balik ke tanah keramat kuala lumpur(eventho aku tak tinggal di dato' keramat)


Pengalaman gained ovr there was priceless.
Eventho balik dgn dalam keadaan separa botak, with skin colour yang seakan jay z, dan badan seperti kembar taylor lautner, aku bangga kerana setidak tidaknya adalah keringat yang selalu disimpan didalam tank sweat galand tu (bio aku A minus yeah!) ditumpahkan untuk tanah air tercinta.So konklusinya aku gembira berada di sana untuk berkhidmat untuk negara.




handsome I know. Takyah bgtau:)

2 comments:

FERA jas said...

yazid bajet ;)
anyway, it's been good fr youu ;D
go Wira negara !

-yzd- said...

hahah bajet sekali sekla takpe kot