Tuesday, May 11, 2010

Lesson bahasa sarawak for yg dapat unimas. Sam ambik perhatian bebeh

Malas aku nak ajar. Bukan tak pandai tapi malas. Anda paham? Jadi untuk menyenangkan cerita tontonilah video dibawah. Oh btw, kepada sesiapa yg dapat UNIMAS aku ucapkan tahniah. Best wooU jauh jauh. Dah la dapat fly. Rasa glamer pulak nak bgtau anak2 dan cucu2 nanti. Aku dah rasa dah haha. Go PLKN go!








Credits kepada bdk2 sarawak yang mengajar aku perkataan perkataan seperti pukek, mantat, kimak juak dan sebagainya

Oh dan kepada Mohd Sharkawi bin Alwi, tahniah kerana dapat mewakili sarawak dalam permainan ragbi bagi sukma 2010. Majulah ragbi untuk sarawak

6 comments:

syamsulfitri said...

tq yazid,hahah.

.shin. said...

bodoh sial.HAHAHAHAHAHHAHA

sumpah lawak nak mampus

-yzd- said...

hahaha aku pun tak paham dulu time mula mula sampai sana.culture shock siot haha.gudluck ah sam.best hdup kat sana.kau survive saser mana mana pun bleh hidup haha

lydia said...

pa polah pa towk ?
kamek ganggu kitak ? HHA

**singgah

-yzd- said...

hahah pande juak kitak klaka sarawak ya haha

. said...

dop pehey gapo dio kato.huk aloh la.nate beruk!ahahaha