Thursday, May 13, 2010

Nama saya Thomas, ni adik saya Uber

Tahniah kepada Hafiz Hashim kerana berjaya membuktikan bahawa anda taklah shit sangat. Terima kasih juga diucapkan kepada rakyat malaysia yang tidak meninggakan tempat duduk di stadium dan tetap setia untuk memberi sokongan padu terhadap abang Hafiz kita tu.

Oh ya boleh aku tau siapa yg set harga ticket yg sangat "murah" tu?
Kalau murah mcm ni selalu, makin ramai lah yang datang menyapport pasukan negara kita di stadium kan:)

Kepada sesiapa yang berhajat untuk ke stadium putra bukit jalil menggunakan tren, harap kensel jela plan tersebut kerana pekerja pekerja lrt dan ktm tetap juga berkeras untuk pulang pada pukul 11:30 malam dan hasilnya, rakyat malaysia dan segelintir indonesia yang terkandas di tepian jalan kerana tiada transportasi pulang:)

Dan kepada pasukan badminton Republik China, book ticket flight awal awal. You're going down bebeh. Wong Choon Han dah minum tongkat ali power root. Matilah!

Peminat yang beragama islam, surau ada kat tingkat atas stadium. Maghrib jgn lupa tau:)

Yang berkesempatan, marilah berduyun duyun ke stadium kerana tak rugi pun menyokong pasukan yang bertungkus lumus berjuang untuk negara. Tanpa fans, siapalah mereka. Betul x Fairuzizwan Tazari? :)

Eh lupa pulak. Silalah lihat gambar gambar yg sempat di snap ketika kunjungan aku, Imran Abbas dan Fariz Naim ke stadium putra bukit jalil untuk menyaksikan perlawanan Malaysia vs Denmark





















p/s:- adakah hidup akan lebih bermakna setelah ketiadaan adamaya?

10 comments:

anasmiera said...
This comment has been removed by the author.
Acab said...

diana amir aku punye!!

. said...

hadoihh.
nape tak ajk gua.
tp ok gak.
tak tlepas adamaya.
wakakaka

syamsulfitri said...

pakcik pakai baju bendera tuh,muka slalu jadi tumpuan kameraman beb,hahahha.aku slalu nampak dia.

-yzd- said...

acab - diana amir bcg bapak besar
anas - sori brader.aku plan pun lambat.ish rugi la pulak.kau tu dahla dekat je dgn kepong sentral.malaysia masuk final kita pg jom! haha
sam - hahah tula pasal. aku terserempak dgn dia terus naik excited

. said...

yazid.ok.chantek.
sam.pacik tu pnah duduk dpan aku time tu aku tgk malaysia maen bola.tak abes2 menyembur2 air.wkakakakatp kalah gak.haduih

Idayu Yusof said...

HAHAHA gila bapak semangat. go malaysia goo goo goooo

Sipot said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
aku nak tgk china kalahhhhhhhhhhhhhh ari nieee..
koteeeeeeeeeeeeee btolll.

FERA jas said...

still obses with lisa huh ? she;s something in your fantasy i can see :)

-yzd- said...

hahah mana ada cakap apa apa pasal lisa dalam post ni fera