Saturday, July 10, 2010

striker bernama sutun

aku rindu tengok kau pakai baju man u la babi. maaf , tercarut


Besok monday. Dulu aku suka mondays sebab ada pendidikan jasmani dan cikgu sains yang hawwt mengajar tiga jam kaw kaw. Tapi tu semua cerita menengah rendah dahulu. Things change baby and sekarang bila dah masuk alam university, aku BLEEP* mondays. Last week aku dah "demam" on pagi isnin dan secara konklusnya memonteng class arab pagi. Taubat dah tanak aku buat kerja haram tu lagi. Buat ustat taching je. Kang tak memasal ilmu tak berkat. Tapi aku bukan superman wahai rakan rakan. Tak mampu untuk aku bangun cergas setiap pagi isnin setelah melepak dan mengkangkan diri selama 3 hari sepanjang weekend. Tapi kes besok lain. Aku bet dan dabel bet besok class arab pagi kosong sebab malam ni world cup final. Tak 'in' la kalau miss final. 2006 dulu tu pun aku buat tak sedar2 diri besok nak exam asalkan dapat tgk Zidane main. Aku flunk paper geografi the next day tu tapi berbaloi wa cakap sebab dapat tengok Matterazzi kena hentak! Takpelah, tu kisah dulu. Zaman zaman cute dan naive. Biarlah aku sorang je pergi class besok sebab aku tanak buat ustat dabel taching dgn aku. Buat lek sudaa. Buatpe nak tengok game ini malam. Tnya sotong jadila.

p/s: aku dah start masuk scene mee sedap. sehari x lenjan perisa asli rasa tak keruan wa ckp lu

1 comment:

steinbeck makan roti bakar said...

buat pe tgk game ini malam??
once in four years..

nak tunggu 2014 Brazil ka?? haha.. study2 woi..