Monday, September 13, 2010

balada pengikut tegar si baju merah

Gua cabar lu tarik macam Awie tang part chorus. Ziana Zain terbaek.



Season ni tak bakdatang langsung. Aku tak rasa feel yang United boleh menang. Tiap tahun, kala musim bermula aku memang optimistik. Sayangnya tahun ni ada sikit lain. Money does matter. Kalau kuasa pembelian tak ada dalam tangan, jangan mimpi nak menang. Dunia sekarang ni dah jadi materialistik. Semuanya perlukan wang. Ni semua angkara kapitalisme. Hutang yang banyak bercampur dengan pengurusan lemah membawa kepada permulaan season yang macam haram jadah. Kerana wang, harapan peminat seantero dunia yang mengharapkan pembelian wang besar berkubur. Untuk sedapkan hati, aku sering mengatakan uncle Fergie knows best. Uncle Fergie ada ramalan yang Bebe boleh jadi macam Ronaldo. Bullshit. Aku pun dah ghoman tak kesah dah. Wayne, lu raba berapa nenek pun gua dah tak ambik port. Mampuslah apa yang terjadi. Persetan dengan Liga Premier Inggeris! Minda kita masih dijajah. Sappotlah liga tempatan. Majulah Selangor!

Tapi malam ni ada champions league. Tolonglah menang United. Tolonglah

"kita, malam nak tidur fikir esok bangun pagi nak makan apa....
orang kaya, sebelum tidur fikir esok macamana cara nak tambah harta"

No comments: