Wednesday, September 15, 2010

balada random seorang heteroseksual




Aku rasa aku sakit sebab tak boleh stop dengar lagu Katy Perry yang California Gurls tu. West coast represent yo!

Oh entri lepas aku cakap dah tak kesah pasal United kan? Well abaikanlah sebab aku rasa sangat faktap bila Man U draw lagi.

Korang dengar hip-hop tak? Aku dengar.

Aku ada try buat cerita hantu. Pada suatu hari...

Aku je ke yang rasa Nameweee tu gay?

I'm a racist. Oh jangan kamu lemparkan pandangan jijik terhadap saya. Anda juga rasis. Jangan deny. Tapi marilah berusaha untuk memperbaiki diri.

Siapa tak suka Ananda Krishanan angkat tangan!

Aku ada try buat cerita hantu. Pada suatu hari, Ahmad main congkak...

Aku baru sedar bahawa Razak Mohaideen merupakan profesor yang paling bijak di Malaysia dan Yusof Haslam Datuk yang paling handsome.

Kenapa Nabil raja lawak ada dalam cerita Momok? Tak seram langsung.

Korang bosan tak? Kalau bosan try la test butang "like" kat bawah tu. Aku baru je pasang heheheh

Aku ada try buat cerita hantu. Pada suatu hari, Ahmad main congkak. Congkak keluarkan bunyi AUUMMM. Ahmad jadi takut. Sekian

No comments: