Saturday, September 25, 2010

hip-hop hip-hop jugak. sembahyang kena jaga jon!

Kalau lu tak suka Katy Perry, I'ma have to go Taliban on your ass.

Lately gua makin intrigued nak jadi gangster rapper yang Mexican. Fakk mano e mano ah bakdatang! Amacam, cukup vato tak?

Gua baru tau Katy Perry kena reject from buat appearance kat Sesame Street. Parents di Amarika sana nun tak percaya bahawa penonjolan seksual Katy Perry mampu membantu dalam membina batu asas perkembangan intelektual anak-anak mereka. Padahal apa yang Katy Perry tonjolkan dalam klip video berdurasi tidak kurang 2 minit tersebut hanyalah lumrah kecomelannya mengajak Elmo main dressup. Apa ada hal. Chillax la white america. Walaupun gunung Merapi Katy Perry hampir meletus dalam scene kejar mengejar dengan Elmo, it's still education in many sense kan? Sooner or later your kids will get to watch Discovery Channel don't they? Give Miss Katy a chance to play with Elmo aight. Kids want pop culture too. They don't stare at boobs like you do.

Ah biarkanlah. Suara protes gua tak cukup gangsta nak bagi gerun media yahudi.

Ok aku dalam mood perperiksaan ni. Exam aku serentak dengan UPSR. Adik-adik, gimme 5. Kita sekapal! Member sebilik aku akan automatik hilang time-time examinasi ni. Blajar dengan rakan baiknya di bilik lain kot. Tapi yang jadi mangsanya aku jugak! Sangat depressing bila terpaksa cramm beratus-ratus ( maybe beribu) perkataan dalam keadaan sunyi sepi & berseorangan. Bukannya aku mintak ada brass band main lagu 'Inilah Barisan Kita' tatkala aku study tapi gelak tawa kecil dan sedikit company sudah mencukupi dan memuaskan hati. Kalau keadaan sunyi dan tiada company aku rasa bosan jon! Tak true laa cepat rasa bosan time study. Bukan student asasi namanya tu!

Sebab tu aku rasa macam nak beli radio. Dengar rentak musik terkini dan lebih hangat dari biasa boleh bantu aku skor A. InsyaAllah.


Ok lah. Akhir kalam,
mesra, cepat, dan betul

p/s; doakanlah aku berjaya menghafal apa yang patut, memahami apa yang patut, dan paling penting tulis apa yang patut.

No comments: