Sunday, October 24, 2010

dude, dah 101 entri dah

Gua rasa Dead Meadow adalah satu band yang heavy. Next time gua terserempak dengan mamat mamat emo yang cakap Avenged Sevenfold heavy, gua nak tepek CD Dead Meadow depan muka dia. Kasi khatam sikit apa maksud heavy.




Second sem gua di Universiti sudah hampir nak start, Gua dah lontar jauh jauh sentimen sentimen kemalasan dalam diri. Harap harap seken sem bawak banyak sinar. Result first sem gua rupa gampang. Gua repeat, rupa gampang. Gua ingat lepas SPM dapatlah rasa sejenak macamana rasanya dapat result baik. Tapi memang padan muka gua. Takpe gua try lagi. Nasib gua punya English lepas brader. Sipi je beb. Sikit je lagi gua kena repeat. Alhamdulillah gua syukur. Kepada kawan kawan yang kena repeat, lu orang rilek je. Gua gerenti next time lu people cemerlang. Doakan gua berjaya. Gua berusaha tak lupa nak doakan lu juga.

Oh before gua forget. PADAN MUKA LU CITY. LU INGAT BOLEH RAMPAS ROONEY?

No comments: