Tuesday, October 12, 2010

gay gila pop indon!

Kalau semua minah indon mempunyai raut wajah macam ni, dah besar nanti, bila aku dah kaya, aku nak upah maid indon ramai ramai.


"ngomong ngak sopan santun, kau anggap aku ayam kampung"

Kepada bakal isteri aku, sesiapa sahaja yang bakal jadi isteri aku nanti, I was just joking up there. Takkanlah saya nak madukan awak dengan maid indon wink wink*:)

Adik gua baru habis PMR. Dia plan tanak pergi sekolah. So dia kira dah cuti lah ni. Boleh dia join gua & mak gua dalam sesi pertandingan jom rebut komputer; siapa cepat dapat online!

Cuti sebagai seorang yang berumur lapan belas tahun tak sama dengan cuti budak baru habis PMR. Dulu time baru habis PMR gua aktif gila. Lompat sini sana, lari kehulu-kehilir sebab sekolah organizekan pertandingan sukaneka dengan lawatan sambil belajar ke Aquaria KLCC. Mana ada gua duduk makan Megi sambil tengok Wanita Hari Ini macam certain orang yang berumur 18 tahun tu. Tak aktif langsung. Cubalah amalkan gaya hidup sihat sikit.
Gua sekarang tengah mengumpul cadangan dari orang ramai tentang apa perlu gua buat untuk mengisi masa lapang ketika cuti sebab, gua dah effin bosan duduk rumah makan Megi sambil tengok Wanita Hari Ini!

Mampuslah apa orang nak kata. Nak kutuk ke apa ke gua tak kesah! Gua tengok Wanita Hari Ini sebab ada Wardina. Gua rela kena down asalkan dapat tengok Wardina. Takyah bual lebat. Lu ingat gua tak tau lu tengok drama series Sembilu sebab ada Hetty Sarlene?

Oh sebelum lupa, di sini gua selitkan secebis joke.
A man is dying of Cancer. His son asked him "Dad, why do you keep telling people you are dying of AIDS?" The dad answered, "So when I’m dead, no one will dare touch your mom"
Gelak. Kalau tak gua tembak.

Okeh gua chow. Nak solat maghrib.

No comments: