Sunday, November 7, 2010

gua tak busuk. lu yang terlebih wangi

Gua rasa background dekstop gua ada sikit menggerunkan

Gua baru dapat rasa macamana pentingnya air tu pagi tadi. Gua kena menapak jauh sebab nak ambik wudhuk je. Menggigil gua berjalan. Lu ingat ni PLKN ke hapa nak solat subuh pun gigil. Universiti gua faggot sangat sampai block kediaman gua takde air. Rasa-rasa macam nak kencing yang gua alami kala menaip ni, gua lontar jauh-jauh. Tunggu keperluan untuk melepaskan hajat yang lebih besar baru gua pergi tandas. Kalau tak, tak worth it gua menapak jauh. Lepasni, gua nak appreciate air lebih sikit. Time gosok gigi gua tutup paip. Time basuh baju gua guna seberapa banyak yang patut je. Kata kawan gua yang rebellious tapi cute, "Kat utara dah terlebih banyak air. Kat sini dah kena tarik nikmat air. Kau jimat-jimatlah lepasni" Masuk sense jugak.

Haritu gua gatal sangat pergi singgah kedai yang jual iPod. Dulu gua rasa iPod ni overrated sangat. Tak perlulah bayar beratus ratus sebab nak main lagu je. MP3 player gua tu pun tak semahal tu tapi kalau bab nak bagi hiburan, it never fails. So bila gua dah riki-riki sikit itu barang secara subconscious nya timbul rasa minat. So kini gua ada simpan sikit azam nak kumpul duit. Gua nak start harini jugak. Takde lagi dah gua keluarkan duit atas sebab sebab yang tidak munasabah. Gua tak kira, gua nak kumpul jugak tak kisah apa jadi. Ada duit sikit je, gua sumbat dalam bank. Kad ATM gua selit jauh jauh. Takut terguna.

Tapi dalam hati kecil gua ni, ada jugak harapan yang bila cukupnya duit nak beli iPod, gua time tu dah cukup mature to realize that beli barang-barang macam ni satu pembaziran wang. Harap-harap time tu kepala hotak gua ni boleh pikir sikit sense & teruskan je menyimpan duit tu. For better things. Tak payah guna. Ramai lagi manusia yang perlukan duit sebanyak tu. Fak sama kapitalisme. Tapi tu semua aku harap berlaku nanti. For now, aku masih lagi terjatuh hati dengan corporate bullshit yang memanggil-manggil aku untuk spend some money unnecessarily. So apa ada hal, gua simpan jela duit. Motivation nak beli iPod.

Oh by the way, gua rasa Park Ji-Sung handsome gila. Tapi gua tak gay lah.

GLORY BE WITH THE REDS!

No comments: