Saturday, November 6, 2010

one less gay boy




Kalau lu compare 2010 dengan 2006, lu dapat notice yang banyak dah berubah. 2006 drama Gerak Khas masih meletup tapi 2010, Gerak Khas dah jadi sampah. 2006 mak gua boleh terima Lindsay Lohan jadi menantu tapi 2010, Lindsay Lohan dah faktap.
Tahun 2006, kalau lu tanya siapa Lisa Surihani, gua cakap siapa tu? Tapi bila 2010 kalau lu tanya siapa Lisa Surihani, gua jawab tu bini gua. Tahun 2006 Torres pondan muda tapi 2010, Torres pondan tua. Tahun 2006, rambut gua belah ombak. Tahun 2010, gua mana ada rambut.

Bila tengok gambar-gambar, ni gua rasa dahulu gua hot. Slack Usher tak discover gua je. Kalau tak dah jadi hot macam Justin Bieber. At least gua dah akil baligh when I was in form two. Bukan macam Bieber. Bila Bieber nak pecah suara? Oh Bieber punya Supra ada jual kat The Push. Buruk kemain. Apo ghoman pakai kasut bosar yang kaler striking. Nak jadi Daud Kilau? Gua cerita pasal Supra tu sebagai selingan je. Gua sebenarnya teringin sangat nak beli Nike SB. Tu yang gua riki-riki The Push. Birthday gua ada dalam 6 bulan lagi. Separuh tahun. Lu orang sempat lagi nak kumpul duit.

Oh btw, The Push punya pekerja tak boleh lagi kurang mesra alam? Muka macam sombong gila babi. Gua nak kena pakai cap senget macam-mamat skate dulu baru lu nak layan ke? Dah kedai lu jual barang cantik memanglah gua masuk. Gua kena jadi skater dulu ke apa? Pergi mampus dengan poserism. Mampus semua poser lah nak pose jadi metalhead ke, skaters ke, rempit ke, shuffle ke. Kerja lu jual kasut so jangan duduk label orang sangat lah ok .

Sebelum gua blah, Bieber is a fag, mamat ass The Push juga
BABI BABI BABI OOOOH.

Yan & Salman mesti bunuh gua bila tengok gambar ni. Lame ass kids

p/s; macha punya raya ni meriah betul. bunyi mercun dah mengalahkan raya kita

No comments: