Thursday, November 18, 2010

reason kenapa gua rasa nani bodoh dan ronaldo pondan

BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Nani FAIL! Adik perempuan gua lagi paham konsep offsaid dari lu. January ni gua doa lu kena jual. Lagi elok kalau ke City supaya gua boleh benci lu dengan rasa tenang. Selagi lu sarung jersi United gua rasa guilty nak facepalm arwah Jackson lookalaik macam lu. Sentimen kebencian gua terhadap Nani cuma sikit je kurang kalau nak dicompare dengan tahap kebencian gua pada Yahudi. Well seriously, siapa yang ada sikit rasa suka pada player berbontot tonggek yang main ala-ala copy paste Ronaldo memang ada masalah besar. And LOL gila Ronaldo. Thank god we got rid of you fag. Pondan macam Justin Bieber. And now, noobies noobies Liverpool dah tak boleh bahan United for having a pondan player. Torres diorang dah ghoman Bruno. BUTTHURT!

Oh ya. Gua patriot sikit. Dalam bab-bab international football ni, gua ada sikit tak berkenan sama negara penjajah.

No comments: