Saturday, February 19, 2011

ini macam punya game, satu malaysia sokong crawley town



Poor betul Manchester United. Gua tengok perlawanan siaran langsung tadi tapi hati tak tenang. Dup-dap dup-dap sambil berfikir-fikir macamana Gabriel Obertan boleh main untuk kelab bergaya macam United. Dia tu level-level Liverpool je. Mid table. Gua tengok game tadi pun confuse. Gua tengah tengok Manchester United ke City? Teruk sangat! Namun begitu, gua taknak salahkan United. Dah lead satu goal. Takyah lah beria sangat main. Jangan nak buat perangai Arsenal, bazir-bazir tenaga tanpa sebab munasabah. Satu kaki dah ready masuk next round. Kasi lah minnows macam Crawley rasa pengalaman control game kat Old Trafford. Hey Chelsea pun tak pernah rasa pengalaman macam tu tau!

************

Ah nama pun team champion. At the end of the day menang jugak. Tapi kalau minggu depan United main lagi macam gini, gua tak teragak-agak support Crawley Town.

Ha tau takut Alex Ferguson.

No comments: