Tuesday, July 26, 2011

wahhhh hipnyee tonton harimau malaya. macam hipster rasaaa

Semalam aku beli tiket kat Stadium Shah Alam. Ada brader ni bawak awek pergi beli tiket. Awek tu dari segi penamplan boleh tahan. Pakai baju Italy. Dia sesat kah nak cari San Siro?

Mintak mintak besok Harimau Malaya tak kecewakan kita semua. Aku dah mula nampak rakyat Malaysia sudah makin perihatin tentang bolasepak negara ni. Tapi yang aku musykil, kenapa phenomena ini tidak berlaku sejak dari dulu lagi? Kenapa kena tunggu menang baru nak sokong? Adakah rakyat Malaysia glory hunter? Adakah rakyat malaysia jenis jenis sokong Barcelona?

Harap harap tidaklah ye. Sampah perangai Barcelona Barcelona ni.

Oh lagi satu, kepada brader yang bawak awek tu gua harap lu tak kecik kecik hati lah kalau gua sweet sweet awek lu nanti. Ini stadium beroo. Testosteron tinggi.

Bolasepak ni game proletariat. Jangan pakai seluar sendat. Ni bukan Pvillion bero

No comments: